Motion 13

مکالمه ای دلنشین به هنگام صرف قهوه، بازی در باغ همراه با کودکان و یا نشستن در بالکن و شنیدن صدای پرندگان، سمعک Motion 13 از مجموعه سمعک های سیگنیا به شما این امکان را می دهد تا شنیدن صدای طبیعی را تجربه کنید و جریان صدا را به صورت مستقیم از تلویزیون و گوشی هوشمند به سمعک های شما هدایت می کند.

صدای خود را به صورت طبیعی بشنوید.

در حین خواندن کتاب برای کودکانتان، گفتگویی ساده و کوتاه با همسایه، به هنگام تماشای عکس های تعطیلات با دوستان، سمعک Motion 13 از مجموعه سمعک های سیگنیا به شما این امکان را می دهد تا از تمام لحظات زندگی به بهترین نحو ممکن لذت ببرید.
این سمعک به شما کمک می کند تا صدای خود را متعادل با محیط اطراف دریافت کنید. بدین صورت شما می توانید به هنگام استراحت، مطالعه یا کاوشی بزرگ خارج از منزل از طبیعی ترین تجربه شنوایی با بالاترین عملکرد لذت ببرید.

لطفا توجه کنید:
امکانات بر اساس نوع سمعک متفاوت است. متخصص شنوایی شما در این راستا به شما کمک خواهد کرد.

از انتقال جریان مستقیم صدا به هنگام تماس های تلفنی، شنیدن موسیقی و تماشای تلویزیون لذت ببرید.

جریان صدای تلفن، تلویزیون و موسیقی مستقیما به گوش های شما هدایت می شود. سمعک Motion 13 شما را به هرآنچه که مهم است متصل نگه می دارد.
از طریق اپلیکیشن myControl شما می توانید صدا را از منابع صوتی به صورت مستقیم به سمعک های خود داشته باشید و سمعک ها را به صورت غیر مستقیم کنترل کنید. تمام آنچه که می خواهید فقط تلفن هوشمند است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp