Pure 10

گفتگو و سپری کردن کردن زمان با کسی که دوستش دارید و مکالمه با او لذت بخش ترین کار دنیاست. هنگامی که مشغول خواندن داستان های کودکانه هستید یا جدیدترین اخبار را در کنار دوستان و خانواده دنبال می کنید، سمعک Pure 10 از مجموعه

سمعک های Signia اعتماد به نفس شنیدن طبیعی را بدون هیچ دسترسی به شما باز می گرداند. این سمعک فوق العاده کوچک و اتوماتیک به راحتی در پشت گوش های شما پنهان می شود تا آنچه که مهم است را به راحت ترین صورت ممکن بشنوید.

صدای شفاف همراه با جریان طبیعی.

ادامه مکالمه نیازمند تلاش و تمرکز است. به محض شنیدن نویز اطراف حواس شما از ادامه مکالمه پرت می شود.
سمعک Pure 10 این چالش را با مهارت پشت سر می گذارد. این سمعک با تمرکز بر روی آنچه که اهمیت دارد، مانند گفتگوی طرف مقابل، با فیلتر کردن نویز ناخواسته ی پس زمینه به راحتی شنوایی کمک می کند. بنابراین شما به راحتی و بدون دردسر آنچه که مایل به شنیدن آن هستید را می شنوید.

لطفا توجه کنید:
امکانات بر اساس نوع سمعک متفاوت است. متخصص شنوایی شما را در این راستاکمک خواهد کرد.

راحتی و پنهانی در یک سمعک.

سمعک Pure 10 از مجموعه سمعک های Signia طراحی بسیار ساده ای دارد و برای تجربه ی شنوایی فوق العاده، نیازی به تنظیمات دستی سمعک نیست.
سمعک Pure 10 به راحتی با اپلیکیشن touchControl سازگار است. این ویژگی امکان کنترل پنهان سمعک را فراهم می کند و شما به راحتی می توانید برنامه شنوایی سمعک، میزان بلندی یا زیر و بمی صدا را تنظیم کنید.
تمام آنچه که میخواهید فقط تلفن هوشمند شما است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp