Pure 13

با سمعک Pure 13 از مجموعه سمعک های سیگنیا هنگامی که در یک جلسه هستید، تماس تلفنی مهمی دارید، به هنگام ارایه سخنرانی یا دیدار همکاران به صرف ناهار، شما می توانید طبیعی ترین صدای ممکن را تجربه کنید.

با بهترین قابلیت اتصال، همراه با امکان قرار گیری طولانی مدت بر روی گوش شما، در حالی که جریان مستقیم صدا از تلفن هوشمند و تلویزیون به سمعک های شما هدایت می شود.

صدای خود را به صورت طبیعی بشنوید.

موفقیت را با همکاران خود جشن بگیرید، در سخنرانی ها شرکت کنید و جلسات کاری برگزار کنید. سمعک Pure 13 از مجموعه سمعک های سیگنیا به شما کمک می کند تا راحت و بی دردسر بشنوید.
این سمعک به شما کمک می کند تا صدای خود را با هماهنگی کامل با محیط بشنوید. بدین ترتیب شما می توانید از طبیعی ترین تجربه شنوایی ممکن و بالاترین سطح عملکرد سمعک چه به هنگام نشستن در دفتر کار و چه به هنگام سفر برای جلسات کاری لذت ببرید.

لطفا توجه کنید:
امکانات بر اساس نوع سمعک متفاوت است. متخصص شنوایی شما را در این راستاکمک خواهد کرد.

 

از انتقال جریان مستقیم صدا به هنگام تماس های تلفنی، شنیدن موسیقی و تماشای تلویزیون لذت ببرید.

جریان صدا به طور مستقیم از تلفن یا ویدیو کنفرانس به گوش های شما هدایت می شود. شما می توانید میزان بلندی صدا را در جلسات تنظیم کنید یا به اپلیکیشن مسیریاب برای انتخاب سریع ترینمسیر برای رسیدن به ناهار گوش دهید. تمام آنچه که می خواهید فقط تلفن هوشمند شما است.
اپلیکیشن myControl در سمعک Pure 13 اتصال بی نقص و طولانی مدت را در طول روز تا پایان اوقات فراغت برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp