Pure 312

به هنگام گفتگو درباره نمایشگاه جدید، لذت بردن از یک کنسرت کلاسیک یا تماشای رقص باله، سمعک Pure 312 از مجموعه سمعک های سیگنیا به شما این امکان را می دهد تا از تمام لحظات زیبای زندگی لذت ببرید و در آن غوطه ور شوید. با سمعک Pure312 شما می توانید شنیدن صدای طبیعی خود را تجربه کنید با قابلیت اتصال بالا و انتقال مستقیم جریان صدا از تلفن های هوشمند شما.

صدای خود را به صورت طبیعی بشنوید.

از گفتگویی آزاد پس از بازدید موزه تا هیجان بازدید شهری جدید با آنان که دوستشان دارید. سمعک Pure 312 به شما این امکان را می دهد تا از دنیای صداها لذت ببرید. این سمعک صدای طبیعی شما را با صدای اطراف هماهنگ می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا شنیدن صدای طبیعی خود را همراه با عملکرد بالای شنوایی حتی به هنگام کشف مقصدی جدید تجربه کنید.

لطفا توجه کنید:
امکانات بر اساس نوع سمعک متفاوت است. متخصص شنوایی شما را در این راستاکمک خواهد کرد.

از انتقال جریان مستقیم صدا به هنگام تماس های تلفنی، شنیدن موسیقی و تماشای تلویزیون لذت ببرید.

به هنگام تماشای اپرای مورد علاقه ی شما جریان صدا به طور مستقیم به گوش های شما اتصال می یابد. شما می توانید میزان بلندی صدا را به هنگام تماشای فیلم جدید یا تئاتر کلاسیک در تلویزیون مطابق با میل خود تنظیم کنید. یا به سرعت صداهای اطراف را از طریق مسیریابی اپلیکیشن بشنوید و فقط شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید.
اپلیکیشن myControl سمعک Pure 312 اتصال عالی از جریان مستقیم صدا را از منابع صوتی همراه با امکان کنترل بی سیم در اختیار شما قرار می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp