Pure Charge&Go

از معاشرت با دوستان لذت ببرید، در جلسات کاری شرکت کنید، به پادکست و موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. مهم نیست که تمایل دارید چه میزان فعالیت در طول روز انجام دهید. سمعک Pure Charge&Go همواره همراه شماست. همانطور که از نامش پیداست شما می توانید سمعک های خود را در طول شب شارژ کنید و آن ها را در طی روز همراه خود داشته باشید.

صدای خود را به طبیعی ترین حالت ممکن بشنوید.

از پیشرفته ترین و قابل اطمینان ترین سمعک سیگنیا Pure Charge&Go لذت ببرید. به هنگام معاشرت با دوستان یا مذاکرات کاری، این سمعک های پیشرفته طبیعی ترین صدای ممکن را در اختیار شما قرار می دهند.
عدم نگرانی در خصوص تعویض باتری و کیفیت صدای بالای استریو برای انتقال جریان مستقیم صدا از تلویزیون، موسیقی و تلفن از طریق بلوتوث، جذابیت این سمعک را بیشتر می کند.

لطفا توجه کنید:
ویژگی های سمعک ها بر اساس خواسته ی شخصی افراد متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر لطفاً با متخصصین شنوایی شناس در ارتباط باشید.

از انتقال جریان مستقیم صدا به هنگام تماس های تلفنی، شنیدن موسیقی و تماشای تلویزیون لذت ببرید.

با سمعک های Pure Charge&Go جریان موسیقی با کیفیت بالا به صورت استریو به گوش های شما انتقال می یابد. همچنین به هنگام تماشای تلویزیون شما می توانید به صورت پنهان میزان بلندی صدا را تنظیم کنید و با فشار یک دکمه به تماس تلفنی پاسخ دهید.
با Pure Charge&Go شما ریموت کنترل های راحت و پنهان در اختیار دارید و امکان اتصال از طریق بلوتوث برای انتقال جریان مستقیم صدا از منابع صوتی گوناگون تنها با یک اشاره امکان پذیر است. تنها چیزی که می خواهید یک تلفن هوشمند است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp