Silk

به هنگام گذراندن اوقات فراغت با افراد خاص زندگیتان، یا دیدار یک فرد جدید، جدیدترین سمعک Silk به شما تضمین می دهد که هیچ کس متوجه قرار داشتن سمعک بر روی گوش های شما نخواهد بود. سمعک Silk یکی از کوچکترین سمعک های موجود در دنیای شنوایی، این امکان را دارد که همان لحظه ی انتخاب، در گوش های شما قرار گیرد و به کمک سر سیلیکونی نرم امکان قرار گیری راحت در داخل گوش را فراهم می کند. تا کنون امکان داشتن ظاهری مناسب، همراه با شنوایی خوب به این سرعت و راحتی فراهم نبوده است.

صدایی شفاف همراه با حالت طبیعی.

در یک خیابان شلوغ، دفتر اداری یا رستورانی پر همهمه، در هر کجا که سطح بالایی از نویز محیط حکمفرما است، مکالمه و ارتباط نیازمند تلاش و تمرکز است. سمعک Silk این چالش ها را با مهارت پشت سر می گذارد.
این سمعک با تمرکز بر روی آنچه که اهمیت دارد، مانند گفتگوی طرف مقابل، با فیلتر کردن نویز ناخواسته ی پس زمینه به شنوایی راحت کمک می کند. شما به راحتی آنچه که مایل به شنیدن آن هستید را می شنوید. تمام روز و در هر موقعیتی.

لطفا توجه کنید:
ویژگی های سمعک ها بر اساس خواسته ی شخصی افراد متفاوت است. برای اطلاعات بیشتر لطفاً با متخصصین شنوایی شناس در ارتباط باشید.

کاملاً مناسب برای تماس های تلفنی و موزیک.

بر خلاف سمعک هایی که در پشت گوش قرار می گیرند، میکروفون سمعک Silk صدا را در داخل کانال گوش دریافت می کند.
این ویژگی امکان را برای شما فراهم می سازد تا تماس های تلفنی و صدای موزیک را به صورت طبیعی بشنوید. همچنین می توانید از هدفون های روگوشی استفاده کنید. استفاده از سمعک Silk بسیار طبیعی است آنقدر طبیعی که شما وجود سمعک در داخل گوش های خود را فراموش خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Cresta Help Chat
Send via WhatsApp